you can be mine

Nu är jag hemma och har lite shopping att visa! Har nämligen gått på kupolen med Anna och Mia efter skolan. Skolan har jag inte så mycket att säga om, haha mest "ibarb" på alla lektioner då man fick göra alla uppgifter man inte var klar med. Så på idrotten hade några 3or antingen kampsport eller volleyboll. Jag och massa killar spelade volleyboll och jag sög, men jag skyller på att nätet (läs snöret) var så högt upp att jag inte ens kunde nudda det när jag hoppade.. Illa! Sen hade jag inte mina glasögon på under idrotten, för det känns konstigt att ha idrott i dom.  Jaja, andra laget vann i alla fall men så kan det gå.

När vi var klara efter idrotten så gick jag och Madde till kupolen och hon gick runt en stund med mig, Anna och Mia. Ska strax visa vad jag köpte :)

Nu är jag hemma och tänkte bara ta det lite lugnt, duscha och fixa lite inför imorgon! partey imorgon ju.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0