Wednesday

Snart blir det Desperate Housewives, men först tänkte jag berätta lite om min dag :)

Jag började dagen med att göra idrottsprovet som alla gjorde måndagen som jag var sjuk. Det gick bra och var inte speciellt svårt. Efter det Ibarbet så hade jag matte, en viss lärare måste ju vara segast ever, inga namn nämns! Jaja, lunch och sedan bara sitta och chilla. På engelskan gjordes det inte mycket, dels för att jag inte har något att göra eftersom jag gjort allt och dels för att jag inte känner någon motivation till extra uppgiften jag och simon fått.. Sedan var det dags för datorkunskap som jag helt ärligt gav upp helt, jag förstår fan ingenting.. haha! Sist var det Ibarb, jag och Madde satt i grupprum!

Efter skolan gick jag simon och mattias på kupolen, eller ja donken.. Simon åt en muffins och bjöd mig på en glass. Så skulle dom gå, så jag väntade på mamma och vi åkte och köpte mat på... MAX! Förstår ni? Max?! Jag har inte ätit på max på flera år.. GALET ;) haha

Nej nu blir det DH!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0