Leksand

Hejsan,

jag har inte suttit vid datorn på länge nu och därför inga inlägg. Igår runt halv två åkte Emil till Falun och vi hämtade Kalle, Madde, Jakob och Tobias. Vi grillade lite och spelade kubb, det var roligt. Underbart att få träffa alla igen. Tjugo över 6 åkte mitt tåg till Leksand. Köpte drickyoghurt och en barnmats-efterrätt innan. Träffade Martin på tågstationen så vi åkte tillsammans, i insjön klev Simon på. I leksand så började vi gå, ELSA BOR TYP HUR LÅNGTBORT SOM HELST! haha vi gick i ungefär 40 minuter. Väl framme så gick vi ner i källaren, spelade "med andra ord" och skrattade. Jag och Elsa sjöng, vilket var jätte pinsamt. Runt 10 började vi kolla på Avatar. Hur grym film som helst ju, och så snyggt gjord. Jag vet att jag såg den i fredags också, men jag såg aldrig klart den.. Lite över halva kanske ;)


Sen skulle vi sova, det slutade med att jag fick sova på golvet, på endast överkastet, tre kuddar (som jag hade till huvudet) och ett täcke.. Haha, men ja. Sen runt elva imorse kastade dom en kudde på mig av nån jävla anledning.. haha  jaja, vi vaknade i alla fall runt halv ett. Åt frukost, blev en macka (som inte va så rolig att äta), en talrik yoghurt och en varma svala koppen och såklart slutet på min barnmat. Vi sjöng lite till och pratade, sen var det dags att åka till Tåget. 15.30 skulle det gå, men när vi kommer dit så är det inställt och nästa går 17.10.. Så ja, vi hade en timme och 40 minuter att bara sitta. Vi gjorde en del, planerade att bryta benet eller något för att fixa dit en ambulans som kunde köra oss, kasta sten tills polisen tog oss osv.. haha, jaja vi hittade i alla fall en kundvagn som vi lekte runt lite med. Vi gav upp och gick upp till Hemköp och köpte en ben&jerry's. Sen behövde jag och Martin skedar till den så vi köpte två barnmatsskedar.. Haha, jag tror det är något med mig och barnmats-tillbehör.

Men nu är jag i alla fall hemma, och vi har besök. Snart ska det grillas, men jag får väl leva på makaroner och tonfisk eller något annat lätt-tuggat ;)

pusspåer♥

Kommentarer
Postat av: Simon

hemköp ^^

2010-05-09 @ 21:16:33
Postat av: Martin

SLAV KOPPI

2010-05-10 @ 00:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0