100505

Hejsan!

Nu är jag äntligen hemma från både skola och jobb. Fick veta resultatet på Nationella i Engelska (läs&hör förståelse). Fick VG.. Jag är ju inte speciellt nöjd, men så är det haha! Fick även veta att jag antagligen kommer att få MVG i naturkunskap vilket känns hur bra som helst!

Efter skolan åkte jag till jobbet. Nu har det börjat massa nya! Tihi underbart, det är så kul med nytt folk! Ebba min gamla cheerkompis har börjat. Det gick jätte bra att jobba, och jag jobbade dessutom en timme kortare än jag trodde.. haah

man kan inte alltid vara seriös!

Nu sitter jag bara här och gör absolut ingenting, kanske borde läsa lite i boken som ska va klar nästa vecka? ;) haha sen kl 23.05 (eller är det 23.10?) börjar LOST! :D Underbart!

men vi hörs senare när min dagens kommer upp!
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0