gym

haha ojdå, jag somnade typ direkt efter att jag skrev inlägget igår... Inte bra, sedan sov jag med kläder (dom jag haft på dagen), smink och linser hela natten. Inte roligt, men så kan det gå! Nu har jag fått sova ut lite ändå! :)

Idag började vi hela förmiddagen med Nationella Prov Engelska A, läs&hör förståelse.. Det gick bra tror jag! I alla fall, efter lunchen hade vi matte, samhällskunskap och naturkunskap. Det har gått bra, och jag stannade även en extra timme för att plugga på Kemi,Matte,Språk-stugan som vi har på vår skola mellan 15.30-16.30. Kändes bra att få lite saker gjorda, även om det inte var så mycket. Men ja, haha efter det gick jag i alla fall och gymmade HELT SJÄLV! Kan ni tänka er? ;) Helt ensam, det gick bra!


Nu sitter jag här, funderar på att gå och äta glass snart. Det måste ju vara det godaste i hela världen. Jag och Louise gick och köpte Mars-glass innan/under matten, fyfan va gott! :)

Nej nu ska jag göra vettigaresaker!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0