Ragga Avancerad 13+

Nu är jag hemma från en hel dag med dansuppvisning.

Det var samling kl 11, då fick vi veta vart vi skulle vara. Alltså, till exempel "disco grund 13+ ska vara där och byta om" osv.. :) haha

Vi gick till vårat ställe och fixade oss lite. Sedan var det dags för genrep, det gick hur dåligt som helst och jag var inte alls pepp på att visa upp detta. Vi följde med en tjej när hon skulle köpa ett linne, och sedan satte vi oss och väntade. Första uppvisningen gick hur bra som helst tycker jag, och då kändes det jätte bra. Vi åt lite mat, och väntade på att den andra skulle börja. Den gick tyvärr inte alls lika bra, men det dög nog ändå! haha ni ska få se lite bilder i alla fall från uppvisningen, den andra då!


haha var tvungen att ta med sista bilden, haha ser helt borta ut.. ser super roligt ut!

så såg jag ut då! :) ursäkta facebilden, haha det är inte lätt att vara snygg! Säger som gruppen på fb "vi som blir fula på bild, men är awesome i verkligheten" ;)

Men nu ska jag nog åka till tara eller något :) vi hörs
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0