jadu

Tror ni att det gick att kolla eller? Nej det är väl klart att det inte gjorde.. Hakade upp sig vid reklamen.. Jaja, det går ju alltid att kolla senare, dessutom ligger jag några avsnitt efter..

Jag borde börja packa, för imorgon måste jag duscha, sen ska jag springa in på Kupolen en snabbis och köpa strumpbyxor och in på Coop för lite godis till resan. Ska även ta med datorn, så att jag kan kolla på Desperate i bilen! Underbart. Har även laddat Ipoden! Så resan kommer bli Awesome!

Även om jag har lite att göra, så kan jag inte gå här ifrån, jag har 2-3 avsnitt kvar på min desperate housewives skiva också, vill börja på en helt ny till resan!

Jaja, nu var det kanske 10 min sen jag skrev det där senaste.. Och vad har jag gjort? Jo, jag har kollat vilka fb-grupper folk är med i. Vilket jävla liv.. Tänk er, dom där tio minuterna kunde jag spenderat på .. att packa till exempel! Men nejnej ..

Nej nu ska jag göra något vettigare.. (läs, kolla på desperate housewives) :)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0