tihii

Hejsan!

Nu har jag jobbat och sitter nu och väntar på att Emil ska höra av sig. Han kanske skulle på 70års fest eller vad det var, och sen ska vi på bio :)

Gårdagen var underbar! haha efter att vi ätit tacos så cyklade vi ner till Domnarvet, till Klas källare.. haha där var, sebbe, lehto, karl, rustas, ryssen, adam, och massa fler! Träffade en jätte snäll tjej som hette Jasmine, trodde hon var typ 90a eller något, men det visade sig att hon bara var 96.. Hade jag aldrig i hela mitt liv trott. Jag trodde som yngst att hon var 92! galet. Vi hade i alla fall jätte roligt, runt ett började vi gå hemåt. I domnarvet träffade vi Mias granne som gick med oss hem sen. Mamma och Pappa kom och mötte mig på vägen så åkte jag och hämtade min väska hos Mia. :) Sen bar det av hem!

Idag har jag jobbat, fick stå på pompan och baga pommes.. haha inte roligt! Men det slapp jag när jag brände mig som fan på armen.. Igen haha. Korgen jag höll i fastnade i handtaget på en annan korg, så åkte jag framåt så att min arm åkte mot gallret på korgen.. INTE SKÖNT! haha har världens jävla märke nu. När det syns bättre ska jag ta kort så får ni se! Det bränner fortfarande, och det gjorde jag vid typ 2. Jaja, som jag sa förut, fritösen gillar inte mig.

nej nu ska jag spela lite spiritfever! :)
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0