tungpiercing

Nu äntligen är jag hemma! ska berätta en grej för er, och sedan kommer dagenslistan upp, fast ja det blir gårdagens nu då.. men det skiter jag i!

jo idag efter skolan och efter min sång så åkte jag till Crossroad, och jag piercade tungan! tihi, det va läskigt, och inte speciellt roligt. Men ja, jag börjar vänja mig lite, men att äta är det värsta man kan göra. Så galet läskigt.. haha du vet inte vad som är mat, vad som är själva piercingen eller något. Och ibland känns det som att den är borta.. Då får jag panik! Jaja, ni ska få en fin bild i alla fall ;)

den sväller och gör ont, haha det blir bara svårare och svårare att prata.

Efter det åkte jag i alla fall till Humlan på avslutning. Grill och frågesport, och sedan avatar. Jag var för trött för att se klart så nu ska jag och Älskling se klart den här! :)

pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0