The lion king

Hejsan, här sitter jag och äter bacon och tänkte precis börja kolla på Lejonkungen! :) haha, bara för att Gustav säger att jag inte sett den eftersom jag inte minns allt i den -.-.. Så nu ska jag kolla och komma ihåg ALLT!



Annars då, idag har det inte hänt mycket alls. Jag blev faktiskt klar med tre saker på min S-lista (lista över saker jag har kvar att göra). Det känns hur bra som helst. En av sakerna var Matte prov, fick VG på det! Så nu är jag säkrad VG i matte B. Förstår ni hur glad jag är eller? För nu spelar det ingen roll om jag får G eller VG på nationella, jag kommer få VG i slutbetyg ändå!

Efter skolan så gick jag och gymmade lite, det gick bra men det är fortfarande inte roligt att gymma själv.. haha jaja det är ändå bara en gång kvar nu så. Sen blir det kanske Friskis&Svettis med Mia? :)

Imorgon är det sista dagen i skolan för veckan, det är väl ingenting speciellt imorgon tror jag. Jo sista matte lektionen innan nationella nästa vecka. Men det ska nog gå bra, ska gå igenom hela boken (typ läsa sammanfattningarna för varje kapitel) i helgen så att jag kommer ihåg allt.. eller det mesta.

pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0