The day

Va min blogg har varit rolig idag känner jag, men jag kom hem 2 i natt och skulle upp och jobba kl 11 imorse. Så det varken dagens igår eller någon uppdatering idag. För direkt efter jobbet åkte vi på Fika hos våra bekanta för hon fyllde 50, så där satt vi en stund och sen skulle mamma och pappa köpa en skottkärra. Jag ringde min bror och han bad oss komma förbi deras nya hus, som är hur fint och mysigt som helst! Vi stannade inte så länge eftersom jag lovat att vara med Cornelia, men hon svarade inte.. Haha så jag satte mig vid datorn och då ringde hon och sa att hon skulle komma. Så tog vi en liten sväng till skolgården och satt där någon timme :) Och nu åkte hon!

jag och Gina igår, :) kommer mer bilder när jag fått alla :D

Imorgon är det skola igen, och jag ska träffa min bror, resten är lite osäkert än :) Men det blir nog hur bra som helst, och på tisdag är det gymnasiefest som kommer äga allt! :D Jag menar det är ju jag, Anna, Mia, Gina och Linnea :D Kan inte bli mycket bättre!

Nu ska jag  börja tänka på dagenslistan och kanske kolla på Desperate Housewives :)
pussss♥

Kommentarer
Postat av: Giina

Asså bilder är såå söt!! :D

2010-05-30 @ 22:56:20
URL: http://GiinaLindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0