sol®n

Sådär, nu ska jag snart gå och lägga mig, har varit en jävligt dåligt uppdaterad dag.. som vanligt.

Det har ju verkligen varit hur fint väder som helst idag, 25 grader var det när jag åkte från skolan. Tänkte : ÅH nu kan jag åka hem och sola! Så kommer jag hem, äter lite.. Och så ska jag ut och sola, lägger mig på bänken eller vad man ska kalla den.. Och tror du inte att det börjar åska då eller? Och solen värmde knappt.. HUR FAIL ÄR INTE DET DÅ? Hur fint väder som helst när man är i skolan, och så kommer man hem då blir det åska och regn. Även därför jag inte kunnat uppdatera eftersom mamma drog ur internet.

Jag har kollat på tre desperate housewives avsnitt och gårdagens Lost avsnitt nyss. Har ett avsnitt kvar av DH på den här skivan, så det ska vi nog klara av.

Imorgon blir det att vara med Johanna lite :D Sen blir det läger! Så jag måste packa lite nu strax. Men jag blev på så dåligt humör, usch.. Aja, det kanske blir bättre!

Det kommer en dagens strax, men jag måste "skynda" mig eftersom jag vill se klart skivan.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0