Snabb uppdatering

Godmorgon!

Ett lite snabbt inlägg här medans jag packar. Tanken var att jag skulle gå upp kl 9, då skulle jag hinna duscha i lugn och ro, äta frukost, fixa mig och packa.. Jag vaknade halv elva, har precis duschat och håller på att packa. Pappa kommer runt 12, och vi åker halv ett ungefär. Jag har inte fixat mig eller ätit frukost. Jag vet inte hur det här ska gå. haha men det löser sig.

Så vad händer idag då? ;) JO, först ska jag in en snabbis på kupolen, köpa tygskor och strumpbyxor tror jag. Sedan bär det av mot Stockholm. Vi stannar först i Nacka, där vi ska kolla på TALANG! Ska bli superkul då jag och min familj inte brukar hitta på sånt, så det blir lite speciellt. Efter det åker vi raka vägen till vårat hotell i Södertälje. Förhoppningsvis finns det internet, annars får jag ta med en dongel, så uppdaterar jag nog hela helgen.

Nu ska jag fortsätta!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0