Shoes

Gokväll ;)

Mitt humör börjar gå mig lite på nerverna, jag blir sur hela jävla tiden.. förlåt för det alla som känner sig träffade.. :/ Men ja ;) haha, efter skolan åkte jag med Mamma till falun, hon skulle lämna tillbaka något, och så passade vi på att gå in på Deichmann-sko. Jag hittade ett par jättefina skor som jag köpte! Blir att ha på bröllopet, men måste prova så att det ser bra ut. Sen kom Cornelia och vi åkte till mig. Gick ner till skolan, fotbollsmatch och bus! Kärlek på det! haha men hon åkte hem nyss.. Vi tänkte sätta upp studsmattan också, men det hann vi inte.

där är dom! ursäkta att sista bilden blev lite suddig, men så kan det faktiskt gå! 249 kr kostade dom bara. Hur billiga skor där som helst! Kärlek

Tänkte inte bli så långvarig, glömde Dagens igår såg jag. men IDAG kommer det! ;) Promise you. Men ja, nu ska jag göra klart allt annat skit som jag har att göra på datorn, sen ska jag nog vara social med Mamma.

pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0