Saturday

Godmorgon!

Blev ingen uppdatering igår för jag skulle egentligen haft sång igår, så kommer man dit och inser att det är finaldagen på musikskolans vecka. Så alla lektioner är inställda, så kul för mig.. haha, men Mia och Anna kommer dit i alla fall och får mig att stanna där med dom. Runt sju var allting klart och vi åkte hem till dom, bytte om och Johanna kom. Så drog vi till Domnarvet, och Klaskällare! Där spelades det fotboll på gatan och vi skulle lite senare grilla. Men precis när jag får min köttbit kommer jag på att jag vill ha bearneisesås.. Och det hade inte dom, så jag ger min köttbit till Linnea och så springer jag och Johanna ner till domnarvet c för att kolla om Ica har det. Men eftersom klockan var tio i tio så hade allting stängt och det fanns inte en chans att vi skulle hinna till Ica Maxi. Så vi börjar gå hem, och går förbi Köningsee-pizzerian, och så kommer vi på snilleidén att dom kanske har. Fast dom höll på att stänga så släppte dom in oss, och så fick vi köpa lite. När vi kom tillbaka hade ALLA ätit upp, och det låg kvar en köttbit till oss som vi kunde dela på. Och det gick ju inte åt så mycket bea till våran köttbit heller. Lite waste, men så sjukt gott! När vi ätit klart satt vi och pratade med alla social människor. Typ, Sebbe, Hampus, Gina, Linnea, Anna, Mia, Karl, Kalle(calle?), Klas, så har jag säkert missat någon också. Vi fick för oss att gå till Bullermyren, så dit började vi gå.. Men det vart sent och när vi kom fram dit så ringde Anna och Mia sina föräldrar. Och skönt var det för vi började bli så trötta.



Nu har jag vaknat som ni kanske förstod, ska snart åka med Mor och Far och handla lite inför grillkvällen hos Linnea! :) sen ska cornelia ringa mig så får vi se vad hon har på hjärtat! Och så kanske det blir en sväng ner och hälsa på Tara vid Kiosken :) Fullt schema förstår ni!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0