piercing bestäld

Hejsan!

En lång dag senare är jag äntligen hemma. Skolan är väl inte så intressant att berätta om, förutom att jag gick in i en dörrkant (alltså det runt om dörren, inte själva dörren) och ALLA skrattade.. haha inte roligt! På idrotten spelade jag fotboll i kanske 10 minuter, sedan gick jag, Gustav och Madde och satte oss på en bänk för att sola. Madde blev "attackerad" av en liten pudel, haha vi kallar den pedofilhunden efter att hennes ägare såg läskig ut.. haha

Sedan efter idrotten åkte jag till Jobbet, det var galet lugnt så det var inte speciellt jobbigt. Men kul hade vi.. Haha Shirins "jag föddes sån", fast det var egentligen inte så roligt men så var det det.. :pPPpPpPPPppP Nej, men det var roligt då, men det skulle ingen annan tycka om jag berättade.. haha

Nu sitter jag här i min säng och har precis beställt en tungpiercing, ska antagligen byta på fredag så jag behöver ju en att byta till ;) Såhär ser den ut!

den rosa är det, is there anyone who is suprised? ;)

Ja nu vart jag jätte arg, för sebbe berättade nyss en sak som hände i helgen. FYFAN! Jaja, nu ska jag avreagera mig lite.. Haha måste tvätta håret också, för imorgon ska jag sova hos MADDE! :) Ska bli hur roligt som helst, vi ska ladda upp med godis och jordgubbar. Sen blir det filmkväll, och när vi är lediga på onsdag så ska vi ligga och sola! Ifall det är fint väder då.

Nej nu ska jag fixa mig och packa lite :) vi hörs senare med en DAGENS! Sen ska jag visa en lite cool grej ;)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0