Monday

Hejåhå.

Lång dag, började med att jag knappt orkade upp ur sängen. Drack en varma koppen till frukost, som gjorde att jag mådde illa (tror det var därför i alla fall). Kemin var jobbig eftersom varma koppen inte hade hjälpt speciellt mycket mot min hunger, så på rasten mellan kemi/teknik sprang jag och Martin och köpte ne drickyoghurt till mig. Till lunch åt jag lite pasta, för att sen tillsammans med Martin (igen) gå och köpa barnmat (MANGO!). Dock hann vi inte äta den, så vi gick på svenska, och efter det satt vi och åt våran barnmat. Martin köpte också en och Gustav tyckte att vi var störda. Men så kan det gå. Efter Ibarb var det dags för idrott, buss till Resecentrum och sedan gå till KFUM-hallen. Där fick vi välja mellan att cykla, åka skateboard eller att klättra klättervägg. Jag valde klättervägg, och usch jadu haha det gick väl helt okej! :)

Efter skolan, följde jag (eftersom jag är så otroligt snäll) med Gustav till Kupolen när han skulle prova skor. Vi stannade på donken så att jag fick äta en Cheeseburgare, med bestick! haha, jaja. Sen tog vi bussen till stan och så åkte vi hem. Han med 601, och jag med 53.

På Fredag åker ju jag och Familjen till Stockholm eftersom jag har mötet med Explorius på söndag. Men det är även en grej till vi ska göra i Stockholm som bestämdes nyss.. Och vad det är .. får ni inte veta ;) haha eller jo, men inte än! :)

pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0