Ledighet

Oj, igår blev det ingen dagens såg jag nu. Gick och kollade på Lost, somnade och pappa väckte mig. Så jag stängde i princip bara av datorn efter det. Men jag ska göra en idag ;) Förresten måste jag se klart lost också! haha

jaja, jag har precis jobbat tre timmar. Tog amandas pass :) GUD va folk det var, helt fullt hela dagen! När jag slutat och satte mig och åt med Gustav som så snällt kom och köpte mat så var det kö till dörren.. Tänk er då i helgen eftersom det är VikingLine cup typ. Men det gick ju bra i alla fall!

Snart blir det att kolla lost som sagt, och sedan fortsätter jag med lite desperate housewives! :) LOVEIT!

Sedan älskar jag att det är långhelg! Ledig torsdag,fredag,lördag,söndag,måndag! ♥

Nej nu ska jag gå :)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0