Klänning&skor

Nu är jag hemma och nu var det typ en timme sen jag skrev "nu är jag hemma".. så inspirerad var jag att skriva. Min kompis Josefin har fått sin värdfamilj nu, Jag är sååå avundsjuk. Ge mig min familj NU! Jag är trött på att vänta, Johanna har fått sin familj, och nu även Josefin. Helt ensam vart jag ;)

jag har inte så mycket vettigt att säga, förutom att jag letar skor och klänning till bröllopet som jag ska på i helgen! Det får nog bli en av mina "gamla" klänningar som jag kanske använt 1 gång.. Men då blev problemet, Jag har inga skor som matchar?! I-landsproblem är nog det värsta som finns.. Det är nog lättare i typ afrika, dom har inte så många val.. Dit ska jag flytta!

nej, nu ska jag inte vara sån. Imorgon blir det nog Cornelia igen! :D Hur kul som helst! Jag kommer skriva mer om det imorgon!

Nu ska jag fortsätta leta och sen äta något.. Annat än cheezballz.. haha (a)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0