i wear a halo when you look at me

Hejsanhopsan!

Nu har jag jobbat, och vi har fått jättefina tshirtar ;) Gröna med plusmeny-glasen på, såhär ser dom ut:

snygg va? haha

nej men, ja.. Dagen har varit bra, förutom mitt fina lilla humör som inte samarbetar för fem öre.. Men det blir väl bättre i guess?

Jaja, imorgon ska jag nog byta till en kortare piercing, ska höra om dom tycker att den är tillräckligt läkt bara! Sen ska jag sjunga och sen blir det nog Johanni! :D Ska bli mys! Och på lördag ska jag på tjejmiddag/tjejkväll med massa grymma människor! Hur mys som helst.

Nu ska jag äta något kanske, sen blir det att ta det lugnt, kanske försöka få tag på min älskling! :)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0