Heldag med Agnes ♥

Gud vilken fin dag det har varit. Jag mötte upp Agnes vid Tågstationen, och vi gick runt och kollade i lite olika butiker, det fanns en ursnygg jacka som jag ville ha från Vila, men såklart så fanns den inte i butiken. Så vi gick vidare, in på Salt och där hittade jag en annan jacka istället. En vit skinnjacka, som är kort i midjan från märket Sisters Point. 599 kr kostade den, och därmed rök alla mina pengar, men det var det värt!


Vi gick även till ett café och tog en Smoothie, 32 kr.. Hur dyrt som helst, för nästan ingenting. Inte värt! Vi gick runt ett litet tag till för att sedan sätta oss i Kungsträdgården i solen. Där satt vi ett bra tag, och det var hur skönt som helst. Men allting har ett slut och vi var tvungna att åka hem, hon till Vällingby, och jag "hem" till Södertälje.

Här på hotellet har vi kollat på Talang reprisen och ätit mat. Tog en pasta med kyckling, herregud vad mätt man blev. Det är så galet mysigt, alla sitter ute på bryggorna eller på resturanger och bara tar det lugnt. Det känns verkligen som utomlands.. haha

nej nu ska jag kolla på Bella&Tyra show!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0