@ Donken med Louise

Hejsan!


Sitter på Donken och äter glass med Louise nu, J supergött. Nationella provet gick väl sådär, dock var del två den som jag fann lättare.. av någon anledning? Hah, satt från kvart i 9 till kvart i 12. Jag hoppas på ett VG i alla fall ;) Vi fick lite mat, eller vad man ska kalla det. Det var en liten matlåda med äcklig fisk och några potatisar dränkta i nån sås. Det är anledningen till att vi sitter här nu! Det blir bara lite kort då vi inte har så mycket tid, börjar prick igen!


Två lektioner kvar, och sedan blir det gymmet för sista gången, sedan är mina tio gånger slut. Men det kanske blir att börja gymma på friskis istället med Mia J vi skulle höras, så jag återkommer om det nu intresserar er ;)


Nej nu ska jag käka upp glassen och springa på lektion ;)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0