DAGENS

Dagens händelse:
Dagens planer:
Dagens mat:
Dagens kläder:
Dagens smink:
Dagens frisyr:
Dagens bästa:
Dagens sämsta:
Dagens låt:
Dagens händelse: När jag fick bättre än simon på NP (a)
Dagens planer: skola, jobb
Dagens mat: CBO med kött
Dagens kläder: dom skönaste idag är väl lätt min tjocktröja jag har nu
Dagens smink: det vanliga..
Dagens frisyr: utsläppt, uppsatt på jobbet
Dagens bästa: Dom nya på jobbet :D
Dagens sämsta: Jag vet inte, kanske att min arm gjort ont hela dagen, och nu gör mitt "sår" också ont
Dagens låt: Mange Schmidt - Hip Hop Non Stop

gammal låt, hörde den typ i 6:an/7:an när min kusin var och hälsade på, dom köpte hans skiva och jag glömde bort vad låten hette. NU fick jag äntligen veta vad den heter! Underbart ;)
haha Emil, om du läser min blogg, nu har du ju hört ännu en låt av honom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0