Aktivitetskväll

Hejsanhopsan!

Nu är jag hemma efter en lång dag, har varit i skolan, planeringsmöte, aktivitetskväll och även träffat min älskade en stund!
jag och johanna, nyår 08-09!

Jag började dagen med en muntlig powerpoint presentation på engelska om British Indians, på engelskan tillsammans med Simon! JAG GJORDE DET INFÖR HELA KLASSEN! FÖRSTÅR NI HUR DUKTIG JAG KÄNNER MIG?! Det gick bra, får hoppas att min lilla spärr släpper snart så att jag klarar av sånt jämt! :)

På webbdesignen pratade Lars bort lektionen som vanligt, vi har fått två uppgifter att jobba med som ska vara klara innan skolan slutar (en hemsida och en uppsats) och då ska han stå och prata bort alla lektioner om skit som ingen bryr sig om.. typ. haha

Jaja, efter skolan åkte jag till Humlan på planeringsmöte, och sedan därifrån direkt till våran aktivitetskväll på skolan. Kollade på när Elsa och några till körde Buzz, men sen tröttnade vi och jag och Elsa sjöng massa singstar! ♥ Gustav kom och var lite arg för att jag inte visste om jag sett hela lejonkungen.. Haha han skulle skjuta mig i skogen, men det gick inte så bra för honom. Sen ringde Emil, och sa att han var i borlänge.. Eller det sa han ju aldrig, det smsade ju han om senare. I alla fall så bestämde jag och Gustav oss för att ta bussen till stan. (Jag skulle till stan, och jag tvingade med honom hehe (a) ). Det vart ett jävligt snabbt hejdå. Ungefär såhär lät det:

vi - hejdå alla!
dom - va vart ska ni?
vi (medans vi börjar springa) - hem!

Förlåt alla människor, inte meningen men jag trodde vi skulle missa bussen! haha, meningen var ju att jag skulle med 7bussen hem, men ja jag stannade till 20.00 för att träffa Emil lite.

Nu sitter jag här och har precis ätit tacos. Snart tänkte jag läsa lite och sen blir det sovtime!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0