yesterday

OCH DÄR KOM INSPIRATIONEN TILLBAKA ;)'

Eller ja, nästan i alla fall, kom på att jag kan berätta om min gårdag med Johanniii ;)

Ja ni kanske såg mitt inlägg om att jag skulle till Johanna igår? (det vart dock inte dom skorna -.-) I alla fall, så när jag kom till henne hade hon fullt upp att hitta kläder. Så när hon gjort det så stack vi till Metropol och spelade biljard, 2 och ett halvt spel hann vi med, och jag vann dom två första som vi hann spela klart! DEN NI ;) Haha nej men första segern borde inte räknas tycker jag! Det var jätte kul i alla fall, haha en massa failande av oss men jag tror båda är överens om att vi ska börja tävla i biljard! Känns faktiskt ganska lovande! ;)

Det var vi igår, jag svär! ;)

så gjorde vi också ,fast utan dominobrickorna ;)

Ja i alla fall, efter 45 minuter på metropol så gick vi ut och tänkte att vi skulle träffa Johannas kompis på resecentrum och samtidigt gå på toa.. Men då hade det stängt.. Vi träffade honom i alla fall och sen gick vi till Statoil för att köpa godis! Det var.. intressant på vägen dit! haha fy vilka sjuka människor det finns! När vi sen köpt godis gick vi runt lite på stan, träffade galna fulla människor som ja.. borde legat och sovit istället ;) nejdå! Haha, men ja, runt halv tolv kom johannas mamma och hämta oss och sedan åkte jag hem!

Det var väl egentligen inte så mycket att berätta, men det kanske var trevligt att veta, vem vet? ;)
pusss♥

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jäklar vad han var duktig :)

2010-03-14 @ 22:53:55
URL: http://mellansplace.blogg.se/
Postat av: Marielle

Aah visst är den :) jaa han är grym hehe :) allt bra annars? kram

2010-03-15 @ 20:01:04
URL: http://mellansplace.blogg.se/
Postat av: Marielle

Jaa gör det :) jag har ju dock inet gjort de men tror nog den passar och sitter bra :) man kan ju alltid hoppas haha. Härligt att höra tjejen. Jo tack bara bra här också. Hittar du på då? Kram snäckan

2010-03-15 @ 22:34:23
URL: http://mellansplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0