VÄRLDENS LYCKLIGASTE?!

Åh jag måste nog vara lyckligast i världen, eller ja.. Nej det är jag nog inte, men lycklig är jag absolut!

Ni vet nästa helg (27-28) så har ju jag DM i Kista. Men så jobbar jag även lördag-söndag.. Men så smsade Ylva idag och sa att hon kunde ta mitt lördags pass! ALLTING var såå mycket lättare. Haha,  nu är det bara söndagen som jag måste få bort.. Men som Madde alltid säger, det löser sig! ;)

Jag har faktiskt inte så mycket att säga om idag och igår, därför jag inte uppdaterat något! Men snart blir det träning och mys! ;)

Det var väl ungefär det jag hade på hjärtat.. ;)
puss♥

Kommentarer
Postat av: simone

Häärligt :D

2010-03-19 @ 20:20:55
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0