mary-kate & ashley olsen

Godmorgon!

Nu har jag vaknat, och MTV står på i bakgrunden. Ska väl snart äta lite frukost så att man orkar, sedan vid 4 blir det lunch med mina föräldrar och bröder. Lite av en födelsedagsmiddag till Kalle som fyllde 26 i söndags. Fast vi måste köpa presenter till honom också! Jag har köpt en godispåse hittills (men det var det enda jag fick köpa till honom, eller jo snus också men ser det ut som om jag kan det eller?) Så ja, jag ska ändå köpa lite mer till honom, för jag tänker inte ge bort en godispåse för 61 kr till honom -.-

en bild på mina största idoler när jag var i åldern 7-13.
Jag kunde iprincip ALLTING om dom, hur långa dom var, vad dom vägde, vad deras familjemedlemmar hette, hur många filmer dom varit med i, jag såg skillnad på dom oavsett vilken bild det var, vart dom bodde, vilket deras favoritämne i skolan var, favoritmat, det mesta med andra ord. Dock har de ju förändrats en del sen den här tiden, men den här bilden togs någongång under min MKA-period! haha

Jag ska smsa johanna och höra vad hon har för sig :) Och även ringa Emil och tvinga honom att åka hit!! He has no choise! ;)

jaja, men nu ska jag avsluta!:)
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0