klänningar!

Sitter och kollar på en massa klänningar. Jag är så sjukt sugen på att hitta en fin till sommaren! Har en massa förslag nu som jag och mitt smakråd (gustavrann) kollat ut! :D Kanske visar någon senare..

Vi hade styrketräning på idrotten idag, och jag trodde att jag skulle dö.. seriöst! uschochfy! Efter skolan åkte jag i alla fall till brormin! Vi kollade på tv och gosade med hundarna, sen kom mor&far och drack kaffe och kollade på thailands bilderna! Sjukt fina bilder och man blir så galet sugen på att åka utomlands.. I alla fall så dog jag av hunger och vi åkte till Valentino och köpte mat, blev en kycklingsallad. Världens godaste, nästan.

ja jag återkommer med lite klänningar senare, så kom tillbaka! ;)
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0