raggadans

Min bloggtorka är enorm just nu, har ingenting vettigt att säga och inget roligt att skriva. Skulle jag ens försöka skulle folk somna av att bara öppna bloggen! Och hur kul hade det varit?

Jaja, har jobbat och dansat idag i alla fall, dansen blir "värre och värre".. haha, vet inte om jag vågar låta mina föräldrar komma och kolla.. haha, det är fan illa då! Försökte hitta någon video som kunde visa några av dom stegen som vi har med, men ja.. Det slutade med att jag skrev ner 1000 olika tider där stegen kom, och vem orkar kolla massa olika sekunder på en video? Men det ska bli sjukt roligt ändå ;) haha

bjuder på en bild så att ni får se hur "snyggt" mitt hår är ifrån igår -.- måste nog tvätta det.. haha

nej nu tänker jag öhm, äta godis ;)
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0