cheerleading ;)

Godmorgon!

nej nu var det för länge sen, men jag har inte haft någon ork eller något .. Känner att det är onödigt att skriva ett halvhjärtat inlägg så jag lät bli ;)

Ligger i sängen och tar det lugnt, mamma&pappa är på Ikea tror jag? Tror dom kom in och sa det runt tio, men jag är inte säker. Kl 4 är det träning i GymnosHallen! ÄNTLIGEN! Vi har två timmar på oss att träna på en riktigt fullstor tävlingsmatta! HUR UNDERBART ÄR INTE DET?! Jaja, jag vet att vissa lag har en egen hall med all gymnastik utrustning och allting, men ja vi i lilla falun måste nöja oss med en LITEN(!!!!) idrottshall med kanske max 10 mattor, dom kan vi sätta ihop till en jätte litet "golv" som vi kan träna på, räcker inte ens till hälften av en tävlingsmatta. Vi har fått lov att improvisera när det gäller att öva all gymnastik och alla bygg och hopp i programmet. Annars har vi tränat allting i smådelar. Efter att vi värmt upp och stretchat så kör vi gymnastik och övar på all den gymnastik vi har i programmet, sedan kör vi byggen och sen övar vi programmet. Känner någon att de behöver öva hopp så gör vi det också. Men det blir väldigt svårt på det här sättet. För vi kan ju aldrig prova med ALL gymnastik som vi måste, det gör att det blir svårt när vi väl ska göra det. Men det är väl sånt man får öva på idag! Även byggen måste sättas på rätt räkning! Påtal om sånt så har Bodens förening CheerFuture fått en egen hall nu, läs artikeln här!
Den dagen vi också får det den dagen kommer jag jubla tills jaa.. ! :D


Oj nu vart det mycket cheerleading! ;)

Nej nu ska jag väl börja klä på mig och sånt, haha borde väl äta något också?
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0