resan hem

Sådär, är hemma igen då!

Idag hade Liv uppkörning och uppskrivning, så medans hon gjorde det så satt jag och Fredrik hemma, spelade lite Halo3 och jag kollade mail samt packade. :) Påtal om Halo3 så totalt ÄGER jag och Liv på det. Den som antar en utmaning mot oss på det kommer att gråta sig till sömns i flera veckor efteråt! ;) Nej men vi spelade några timmar igår kväll och sedan lite idag. Vi kom till sista banan och då var vi tvungna att sluta för att jag skulle hem..

I alla fall tillbaka till saken, när Liv var klar skjutsade Fredrik oss till stan. Det blev Kicks, och en foundationborste sedan till Jambo, det fungerar som subway, man väljer en macka. Dock är det färdiga pålägg men man kan ta bort och lägga till saker! :) Sedan grillas inte mackorna heller. Vi tog en stor Greken utan rödlök.. Fast av någon konstig anledning hade hon på rödlök på Livs ändå... Jaja ;) Haha mätta och belåtna sprang vi till Eurosko där jag hittade skor som jag bara var tvungen att köpa.. Hehe, i love them!

Det vart dock inte bara ett par skor, vilket var ganska väntat.. Det vart en toupekam och hårspray från Åhléns också! ;)

mina skor :') - eurosko - 450 :-

hårspray - åhléns 55 kr?

foundationborste - kicks 100:-   Toupekam - åhléns 20 :-

Sedan skulle jag på tåget, det var i tid och allting, jag sa hejdå och tackade. Vi skulle vara framme i Gävle (där jag bytte tåg) 20.03 och därifrån skulle nästa tåg till Falun gå 20.22. Men några minuter i åtta stannar tåget eftersom det åkt på en älg.. Så där står vi stilla och tappar ungefär 15 minuter.. Det andra tåget väntar i alla fall snällt på oss andra som ska byta. 20.27 sätter jag mig på tåget mot Falun och tänker "snart åker det nog".. 21.14 åker det igen.. 50 minuter sena blev vi.. Herregud säger jag bara. Jaja!

Nu är jag hemma i alla fall och imorgon blir det träning och optiker ;)
pusss♥

Kommentarer
Postat av: Liv

Jambo hette det ;)

haha, blev en lite knasig helg men vi hade ju kul ändå (iaf jag) hoppas vi syns fort igen<3

2010-03-05 @ 11:40:35
URL: http://livforslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0