trött

Jag har inte så mycket att säga, tänkte bara meddela att jag lever. Jag har precis vaknat och ätit lite.. Orkar inte förklara mer, heh.

Imorgon är sista träningen innan DM, och om 4 dagar är det DM! Jag är galet nervös, tänk så sätter jag inte tricken? Tänk så tappar jag bort mig mitt i? Tänk så hörs inte våran ramsa? Jag vet att jag absolut inte ska tänka så, men ja det är svårt då det är första gången jag tävlar i Cheerleading och har absolut ingen aning om hur det känns! Men jag antar att när jag väl kommit av mattan vill jag bara upp igen! Fyfan vilken adrenalinkick det kommer vara! Underbart!

Påtal om cheerleading hittade jag ett jätte kul cheer spel, eller jätte roligt var kanske att ta i. Men ja roligt iaf ! SpiritFever heter det! Bara googla ;) Orkar inte länka.. hah

Nej nu ska jag .. göra nåt annat!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0