the days

Gud, skärpning på mig. Den här uppdateringen borde vara olaglig, jag kanske borde hamna i fängelse nu? heh,

Nej men jag har faktiskt varken orkat eller haft speciellt mycket att skriva om. Igår jobbade jag hela eftermiddagen till kl 21.00. Innan jag började gick jag på kupolen med Madde, hon hittade två par ASSNYGGA skor!! :D I alla fall, när jag slutat jobba åkte jag till humlan och träffade på folket där, (med folket menar jag ; emil, mia, hampus och sebbe) heh dom kollade på The Box som tydligen var jätte läskig. Jag förstod ingenting ;) (anledningen var att jag kom när det var typ en halvtimme kvar)

Jag och Emil tog 23.15 bussen hem och så sov han hos mig! iiih va mys det var! Ni anar inte vad jag saknat den där pöjken! Imorse tog det mig 20 min att väcka honom, han vill alltid ligga kvar och dra sig på morgonen så jag tänkte att jag väcker honom 45 min innan min klocka ringer (varför just 45 min var för att jag vaknade då.. och hade tråkigt,) ja ungefär 20 min gick det att få svar från honom som inte innefattade "mmmh" på vad man än sa. Vi åt frukost och jag fixade mig för att jobba.

Det gick riktigt bra på jobbet tycker jag själv, sen vad de andra tycker är väl något annat men ja det sket väl ni i? ;) Men nu vet ni vad jag sysslat med dom senaste dagarna.
puuuussssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0