Pj-edda?

Jag har varit världens sportigaste tjej idag!

Imorse när jag vaknade fixade jag mig lite, sedan gick jag ner till bussen. Åkte till Vassbo södra och gick därifrån till Tara. Det var väl sammanlagt lite mer än 1,6 km, sedan bestämde jag och Tara oss för att ut och gå, då gick vi runt ornäs typ (eller ja som vägen gick). Vet inte hur långt det är men lätt 3-4 km. För att sedan åka och gymma med Mia en timme! DEN NI! Det känns faktiskt asskönt nu efteråt!

Imorgon börjar skolan och jag är inte så pepp på det. Dock under lunchen ska jag och Mia medverka i Gina&Linneas film som dom gör (dom går media). Haha vi ska tydligen vara PJ's ;) haha fett snyggt. Heh, dresscode, vitt linne, jeansleggins och massa smink! ;) och oj, EN REFLEXVÄST OCKSÅ! ;) Do you get suprised? haha men gina skulle ha sminkborttagningsmedel med sig i alla fall så att vi kan tvätta bort sminket sen.

Men ja, imorgon ska ni få en "dagens pj-outfit" ;)
pussss♥

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

SV: oh hehe okejj ;D

2010-03-09 @ 22:13:47
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0