när lönen kommer, shoppar man

idag kom lönen, och jag har varit på shopping. INTE BRA!

Dagen började i alla fall med att jag och Simon hade muntliga engelska (nationella), det gick väl helt okej. Vi låg vg och uppåt.. Får la se! På webbdesignen så var Rolf där igen och lärde oss lite mer Photoshop, fick även en liten uppgift att retuschera ett gammalt passfoto på honom. Får se hur det går! ;) kemiprov på eftermiddagen, gav upp efter fråga tre och ska nog göra om det nästa vecka. Jag som trodde på allvar att jag hade förstått, men nej så klart inte.

Tröstade mig själv med att dra med simon och jonas på kupolen. Köpte jeans, läppstift och en läpp-penna! ;) Sedan fyllde jag på telefonen också. I'm sorry, inga bilder för jag orkar verkligen inte lägga upp bilder på det! haha syyynd.

Nu måste jag gå och äta innan min träning börjar!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0