massaminnen!

Godnatt folket! ♥


tänkte bara säga det och att dagen varit grym! Ingenting speciellt som hänt, jo emilbabe ringde nyss, dock avbröts det men ja jag fick prata med bäst igen i alla fall! :) Sen var jag hos tara på eftermiddagen! haha ojojoj, vi kan vi!

Tänker inte ta en "såhär-ser-jag-ut-just-nu"-bild för då.. ja jag tänker inte gå in på mer än, way to naked (inte helt!!) and very unfixed ;) Ska försöka hitta en fin "så-såg-jag-ut-förut"-bild ;)

haha typ när jag anna och mia hoppade studsmatta våren 08 i guess? I alla fall typ några veckor innan klassresan till Danmark i åttan! (klassresan var i april typ) Förresten, ser ni hur jävla långt hår jag hade? Jag är fan avis på mig själv ibland.. haha Fast de brukar det oftast vara avis på mig själv för 100 år sen!



måste väl vara mysigaste bilden ever, eller det kanske bara är jag som tycker det eftersom jag vet hur mysig hela resan var! Jag och Cornelia i spanien sommaren 07 i alla fall. (vi var på Mallorca i somras också!) Något som är mindre mysigt här är väl att jag hade hellugg och såg ut som en liten tönt! And give me my legs back please?!


Haha nej men som sagt, tänkte bara säga godnatt! ;)
pusss♥

Kommentarer
Postat av: Marielle

Klart :) okeej. ska snart sova, börjar 7 i morgon, bläääh haha. Kram

2010-03-15 @ 22:56:38
URL: http://mellansplace.blogg.se/
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Gud vad härigt med sommar. Och semster!



SV: Tack så hemskt mycket:) Riktigt kul att höra varje gång någon säger nå fint:D Och föresten behöver man itne "kunna" rita bara för att rita, huvudsaken är att man tycker det är kul/ avkopplande osv :) visa gärna något om du har något t:)

2010-03-15 @ 23:57:05
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: Marielle

Usch , segt som fan asså :( kram

2010-03-16 @ 16:38:06
URL: http://mellansplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0