Lost?

En ledig dag senare.. :) Har nämligen lite längre lov, idag och imorgon! Jätte skönt.


Var på stan/kupolen med simon idag, dock är jag urfattig så ja. Inge roligt alls! Så gick vi runt ungefär 100 varv på kupolen, två gånger på donken innan vi tröttnade och promenerade till stan. Där träffade vi på Sara, Magnus och Mia (lärarna från vår skola).. elaka typer dedär, som tänkte kasta snöbollar på oss. Trodde dom hade bättre för sig! ;)

Sen åkte jag hem i alla fall och tog det lite lugnt, jobbet ringde och undrade om jag kunde jobba. Men ingen skjuts gjorde det lite svårt. Tyvärr.

me today!

Nu har jag precis kollat ikapp mor&far när det gäller Lost, de kände tydligen för att kolla tre avsnitt medans jag sov hos Tara. But now I'm in the game again! Gud, den där serien blir bara konstigare och konstigare. Ni som sett femte säsongen håller ni med?


Nu ska jag bara ta det lugnt och börja fixa av mig lite, imorgon väntar gym med Mia! :)
pusss♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nej vilka fina lockar du hade :D asnice (Y)

2010-03-08 @ 23:06:01
URL: http://LinneaHolgersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0