långdag

Har inte orkat uppdatera någonting.. Sov hos Tara igår kväll köpte lite godis och myste framför Andra avenyn! :)

Idag (igår blev det väl nu när klockan nästan är 01.00) började jag jobba 11.00 och slutade 19.00, när jag slutade var det raka vägen till träningen som höll på mellan 19-21. Stressig dag. När jag kom hem åt jag lite, bastade och sedan ringde världens underbaraste! ska försöka få honom att åka till mig imorgon, men först imorgon blir det middag med bröder och föräldrar. Min bror Kalle fyllde år i söndags/måndags (går inte riktigt att säga då han är född 29/2 och den dagen inträffar ju inte varje år precis.. så nångång mellan 28/2-1/3 fyller han ;) haha)
Johanna ville träffas och fika lite, kanske hinner med det också efter att vi ätit osv. Får se vad kalle har för planer för allting :)

Men nu tänker jag sova! GODNATT BABES! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0