fritösolja

Nuuu har jag tid att skriva lite..

Började jobba 11.45 idag och slutade 15.00, stod vid pommesfritesen hela passet, dock var jag inte ensam! Det var skönt med tanke på hur mycket folk det var där idag! haha, dock finns det vissa som hatar mig på jobbet, nämligen pommesfrites korgarna.. brände mig 4 gånger på armbågen och en gång på fingret.. fritösolja är inte så skönt måste jag säga.. haha så ja, ni kan ju få se någon dag!

Men ja, efter jobbet hämtade vi upp Emil. Tihi han har blivit långhårig, eller långhårig kan man väl inte kalla honom men ja.. haha det var fint i alla fall! :) Så för ungefär en timme sedan åkte han in till stan för att vara med sina kompisar istället. Men vi ska ses nästa helg istället!

Nu kollar jag på tv och ska väl äta upp mitt godis, jävla tjockis jag är!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0