fjårtis!

Hejsanhopsan i farten, nu blir det ett supersnabbt inlägg! ;)

Har nog varit på två och en halv lektion idag, de två första och när lunchen började sprang jag till Haga. Där mötte jag mia, gina, linnea, "limorna" (tror jag dom kallas)! Så stack vi med bussen till Stora tuna, saga kom och vi började fixa oss inför filmningen. Som bekant skulle jag, mia och limorna spela PJ's.. Haha, gud va lång tid de måste ta på sig varje morgon för att fixa sig, tror jag stog tio minuter bara med mascaran för att få dom ulitmata "fjortisfransarna" haha. Vi filmade lite i frostbrunnsdalen och sedan tog vi en gruppbild som de skulle använda för reklambladet de skulle göra. Haha, när jag får bilden får ni såklart se den! ;) It's lovely.

Men jag tog även en "dagens-outfit-bild", dåligt ljus men lev med det helt enkelt. Haha det var nog den tid jag tänker spendera på att se ut som en überfjortis, det var lite jobbigt.. haha men framförallt roligt ! ;)

HAHAHAHAHAHA är jag inte söt ? ;) usch, fast alla jag fråga sa att det inte ens liknade mig.. så jag tackar! För sådär vill jag inte förknippas med! Nej men ska jag inte byta stil då? ;) heh,

Nej usch nej. Har i alla fall kommit hem från jobbet nu, visssa människor är ju som dom är.. Tänker inte berätta vad de gjort eller något, men ja fy va arg jag blev. Inget innanför bannbenen verka dom ha -.-

Nej nu ska jag sluta klaga ;)
pusss♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha du var söt ;) Men bra att du tyckte det var kul! (Y)

2010-03-10 @ 22:54:24
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0