....

min bloggtorka har nog aldrig varit såhär stor någonsin. Vad ska jag skriva om? Jag känner att jag borde skriva, men vill inte om jag inte har något att säga. En blogg med bara "onödiga" inlägg är inte det roligaste att läsa.. haha fast i och för sig så är ju inte en blogg utan uppdateringar det heller. Haha tror jag faila på båda.

Jadu, imorgon är det I-dag vilket betyder en hel dag att göra omprov och "saknade" uppgifter (alltså uppgifter man inte gjort). Ganska skönt, och sen får vi sluta en timme tidigare också. Bästa med dagen är väl ändå att emil kommer hit och sover! UNDERBART! ♥

Jag ska nog plugga lite matte då jag har både matte och kemi prov att göra imorgon! Och jag vet inte om jag kan något av dom.

Nej nu bjuder jag på en bild från tävligen ;)
nej jag hittade ingen som jag vågade visa.. jag ser ärligt talat ut som en jävla elefant på alla bilder, i storlek.

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0