do you wanna dance?

Hejsan alla glada!

Imorse var jag huuur trött som helst, men så skulle jag upp och jobba, 11.30-15.00 var det men så frågade elin mig om jag ville jobba till 18.00 ist. Så så blev det. Jag har till och med pratat finska idag på jobbet, den ni! Inte alla som gjort idag inte, förutom alla som bor i finland då men det räknas inte.

Nu är jag hemma, skulle egentligen varit med Tara efter jobbet men eftersom jag jobbade längre så hann dom åka bort, men kanske åker dit senare ikväll, kanske rent av sover där?! :)

Imorgon ska jag nog leka med Simon, vad vi ska göra vet jag inte.. Haha, ska ses i borlänge först i alla fall så får vi la se sen! Är på shoppinghumör, men har en känsla av att jag inte har råd med det. Jag och Madde tänker ju gå på SprayTan i Insjön ju, 295 kr för helkropp. Ett pris jag faktiskt tycker är helt okej, tänker nog göra det inför tävlingen så att man är brun och fin.

Mer än så har jag väl inte att säga... vi får höras!
pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0