DM i cheerleading

Sådär nu är jag äntligen hemma! så ni längtat? ;)

nej men helgen har varit jätte rolig! Vi har skrattat, kört Tarzan&Jane (tror jag den heter) och en annan version av den, en blå vadå och "hej jag heter (något namn på B) lekarna! jadu, haha


that's me, efter en hel dag av träning och tävling. Så här har jag då sett ut sedan 10 i morse! ;) Dock såg jag nog lite "bättre" ut tidigare då inte allt va utsmetat.

I lördags var vi i alla fall och kollade på DM stockholm/mellersta för klasserna, individuell, avancerad, stunt och partnerstunt. Samt cheerdance avancerad. Det var sjukt kul och alla var jätte duktiga. Sen faila dom med en tjej, hon var individuell så sa dom att hon kom 3:a hon vart så jätte glad och grät av glädje, så när hon satt sig så säger dom som håller i prisutdelningen att dom sagt fel och att hon inte alls kommit trea.. Fy va ledsen hon blev.

Och imorse fixade vi håret och gick sedan ner och åt frukost, gick till Kista mässan. Sminkade oss och fixade klart håret för att sedan gå på förträningen. Den gick verkligen hur bra som helst! Vi gick upp till vårat "rum" (vi delade det med massa andra lag också) vilade lite och sedan vart det mat. Vi slog ihjäl tre timmar dötid, genom att köra lekar, öva program och bara sitta. Sedan var det dags för våran tur, Natalie mår jätte dåligt och klarar inte av att köra! (jätte tråkigt, tycker verkligen synd om henne!) Så vi blir en man kort och måste fixa om vissa formationer (bygg och liknande). Men vi löser det faktiskt jätte bra tycker jag och även om vi var lite i otakt ibland så tycker jag att vi var duktiga (har sett filmen som mina föräldrar filmade). Dock kom vi sist, men det är faktiskt förståeligt.

Vi rusade till tåget och väl på tåget underhöll vi hela vagnen med olika sånger, danser, ramsor (våra egna och ur bring it on filmerna) osv. Jag vet inte om det var något att njuta av men vissa skrattade i alla fall lite.. haha

Nu är jag hemma och jag tänker tvätta bort allt, duscha och SOVA!
pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0