alice in wonderland

Go'kväll!


Sitter hemma hos broder kalle och väntar på att han ska komma hem igen, han är och möter sin kära flickvän! :) Har varit på middag med föräldrar och bröder idag, åt en kycklingsallad! haha bra gjort av mig men den var sjukt god! Sen gick jag hem till Kalle och väntade lite för att sen åka till stan och gå på bio med Johannababe! Det blev Alice i underlandet. Den va helt okej, lite skum och sådär men ja som sagt den dög ! :) Hahah, jag och johanna hade roligt ändå, tror inte resten av salongen gillade oss (a). Vi kom på en massa skoj att skratta åt, men det är faktiskt inte lätt när det är svårt.


Gick till bror innan bussen gick för att ta död på lite tid, men så missade jag den.. Haha, så nu sitter jag här och ja.. väntar. Ska nog gå och mysa med hundarna strax! tihi kärlek på dom!


puss påer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0