100321

gokväll på er!

imorse när jag skulle upp till jobbet så försov jag mig, vaknade 10 min innan bussen skulle gå.. Men så ringde jag mamma och hon sa att hon kunde köra mig! Så, full fart hem! (bussen gick såpass tidigt att jag hann fixa mig och åka hem emellan). Haha när jag jobbat någon halvtimme så ser jag helt plötsligt nå människor som står och skrattar och vinkar, så kollar jag dit och då är det Gustav&Hampus.. Haha fast dom var versta nerds och åkte driven istället för att köpa av mig.. DÅLIG STIL!!

Jaja, efter jobbet åt jag lite mat och sedan dans! Vår danslärare var sjuk så vi hade en hiphop/disco lärare (jag tror det var hiphop annars var det street) så hon kunde inge ragga men hon kollade i alla fall och sa att vi var duktiga ;) hehe får väl se hur det går på uppvisningen i Maj!

Påtal om uppvisningar, jag har ju tävling på söndag. Jag är typ SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR nervös! aldrig tävlat förut, tänk så får jag värsta blackouten?! Och bara står och glor.. Nej usch, sannas horoskop sa att om hon tävlade i Mars så skulle hon antagligen vinna, så den attityden kör vi på! DCE är ju bäst i världen!

Nej imorgon är det skola igen, idrott och annat trevligt.. Och så väntar matte och kemi prov i veckan. BAJS!
pussgodnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0