nyklippt&peaceandlove bilder

Nu blir det att ladda upp bilder! :) har precis kommit hem, orkade inte vara kvar. Blev så galet hungrig, mina matvanor sket sig lite idag, åt två pizzabitar vid 4 ungefär, och två nu.. Så ja haha

Herregud, jag är världens segaste, jag har suttit i över en timme sen jag skrev sist. Men nu ligger bilderna på datorn, så nu blir det att laddaupp!

ben&jerry's tältet hade lite tävlingar då man kunde vinna glass.

och janina vann

fast det gjorde ju jag också ;) Emma med.

sådär sov jag hela natten då, det var faktiskt helt okej, dock sov jag bara 4 timmar.

Jaja, nu lär jag sova eftersom jag jobbar 09.00 imorgon. Det sög ganska mycket faktiskt. Justja, en bild på min nya frisyr kanske?


såhär kanske min nästa frisyr kommer se ut, jag är jävligt sugen i alla fall.

för er som inte fattar eller ser, så har jag tagit bort ALLT utom mitt uppklippta hår och satt det i en snodd bak på huvudet. Så alltså är jag sugen på att klippa såhär kort i en liknande frisyr dock mer uppklippt då!

Godnatt påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0