Funktionärspass & kläder

Hemma igen, efter att jag och Johanna fixat banden (som förövrigt är ROSA!!!) så gick vi till Kupolen och tänkte ragga lite tält, dock kostade alla över 300 kr, och det enda som kostade 99 kr var militärgrönt vilket inte kändes så lockande. Så vi ska ta Johannas tält som hon har hemma. Jag köpte även lite kläder! :D Så nu har jag min festivaloutfit, som består av linnen och shorts! haha varierande I know.

tihi det är rosa ju!! :D och nej riktigt sådär brun är jag inte.. bilden är missvisande!

två linnen och ett par shorts från Gina Tricot! Jag är kär i shortsen..

Så om ni ska på Peace&Love, leta efter en blond tjej med typ dom här kläderna, alternativt jeansshorts för det tänker jag ha på mig! ;)

Men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0