Onsdag

Nu har jag duschat och smörjt in benen med body butter. Tihi så nu är dom lena och fina! ;)

Min kropp är helt slutkörd pågrund av all träning, jag orkar inge mer, haha min kropp strejkar. Jaja, det man inte dör av stärks man av. Dock är det assvårt att tänka så när jag typ dör efter att ha sprungit en kortsida på en elvamanna plan.. Så ja, haha

Jag jobbade även idag, tre timmar vilket var jävligt skönt. Hade inte orkat mer. Och imorgon blir det jobb igen, haha tre timmar då också. Långa pass vettni. Men längre blir det i Juli, då blir det pengar också.

Om 15 min börjar Lost, så då blir det att sitta framför tv'n med Mor och Far, sen kommer en DAGENS i promise.

Jag har inte så mycket att säga förutom att min kjol inte fanns kvar på HM, och att jag och mamma lär kolla i Falun för jag vill ha den på midsommar.. Haha, OM jag kan sitta i den. Den är så galet tajt så man vill spy, men det är det värt. haha, så wish me luck. 

Nu blir det lost! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0