mondaymonday

Hejsanhoppsan!

Nu är jag hemma från allting, konfa och efter den åkte jag till mammas kolega som har en dotter som heter Kristin och som var utbytesstudent för ca 3 år sedan. De ville träffas och prata lite, mest för att få höra lite om vart jag skulle och utbyta idéer och erfarenheter. Riktigt roligt, kändes så roligt att få prata med någon som förstod och hade smarta tips. Fick även en karta av sverige där det står massa fakta och sånt och en handbok för utbytesstudenter. Efter det blev det en snabbis till Kupolen för att kolla om min kjol fanns, vilket den gjorde dock i fel färg men det gör inte mig så mycket.. Dock har jag inga pengar så jag har lagt undan den, så jag ska försöka få mor min att åka in och köpa den imorgon! Åh kärlek, första kjolen som jag faktiskt gillar och skulle kunna ha på mig. Jag har aldrig kjol på mig och äger inte en enda..

våran fina oldschoolpyramid!

Jaja, nu sitter jag här i alla fall, vi var förbi Burger King för att meddela min bror att moppen står kvar hos honom över natten, han sa att det gick bra om han fick låna nyckeln.. Så ja nu kommer det väl inte vara mycket till moppe kvar när jag kommer tillbaka, kommer säkert köra in i något! haha nejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0