Grillkväll @ Nyléns

Så, nu kan jag berätta lite KORT om gårdagen.. haha, jag, Linnea, Gina, Hampus, Sebbe och Carl var bjudna hem till Anna och Mia på grillkväll, och knytis. Så alla skulle ta med sig något, jag tog med en sallad och 8 st passionsfrukter, de andra tog typ kladdkaka, potatisgratäng, kött osv. Hur bra som helst. Jag åt nog för mycket för resten av kvällen (eller ett bra tag i alla fall) var jag helt död. Vi spelade lite kubb och fjantade oss som bara vi kan. Men det är det jag älskar med mina vänner, vi är så sjuka och töntiga men vi är ändå så bäst! :) När vi tagit en MASSA kort, så var det dags för efterrätt, KLADDKAKA, SMÄLTA MARSMELLOWS OCH PASSIONSFRUKT!!! :)



Hampus och Carl skulle vara töntiga och ha tältning i uvbergsviken så vi alla åkte dit eftersom de gick med på att komma tillbaka om vi följde med dit en stund. Men påvägen dit så började det spöregna, som tur var så åkte jag moppe med mia, carl och hampus men resten cyklade ju så.. haha så torra var väl det sista vi var. Vi stannade dock inte så länge, vår första plan var att vänta ut regnet, men när det inte slutade så bestämde vi oss för att åka hem ändå.


Och så fort vi kom in så var det att byta kläder, tända brasan, fixa sovplatser (täcken, en madrass framför soffan och kuddar) och kolla på FILM! Det blev She's the man, och The proposal. Minns inte ordningen så jag kan inte säga om vi gjorde något emellan eller något.


Vi låg vakna ett bra tag och bara pratade och umgicks, tror jag somnade runt 6 på morgonen, och blev väckt vid 10. Eller då vaknade jag ;) Vi åt frukost och sedan låg alla i koma, ingen orkade göra något alls. Så vi satte på Världarnas krig, Linnea ska påtal om den filmen starta ett band som heter "Disturbing metaphor" Och hennes låtar ska heta "Shut up and listen" "Stop eating my leg" och "Hi Dad, I killed and alien today". Låt texterna är repliker folk sa i filmen, eller såna som vi själva kom på när vi såg den, som dom BORDE sagt. Och Disturbing Metaphor kom vi på eftersom jag trodde hon sa så när hon egentligen sa något helt annat.

Linnea med en amerikansk fotboll och filmen vi såg! :)

Gina och Sebbe åkte hem runt 11 tror jag, resten av oss åkte hem runt 3. Sen dess har jag bara suttit här, men det förtjänar jag efter att ha gjort så mycket den här helgen! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahha nu förstår jag vad du menar med låångt inlägg :O var du tvungen att skriva om allt det där? stackrn <3 haha

2010-06-21 @ 08:12:45
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0